Jak odbywa się zostawienie napiwku?
Klient wybiera płatność kartą: Podczas finalizacji płatności klient ma możliwość zostawienia napiwku. Najpierw opłaca rachunek na terminalu płatniczym restauracji. Następnie osobno wpłaca napiwek zbliżeniowo lub skanując kod QR z karty, którą otrzymuje od kelnera.
Kwota trafia na konto kelnera: System automatycznie przekazuje napiwek na wskazane w aplikacji konto bankowe kelnera.
Restaurator ma pełną kontrolę: Unikasz kłopotów z rozliczaniem napiwków pobieranych przez firmowy terminal płatniczy. Masz wgląd w wszystkie transakcje i możesz łatwo generować raporty.
Wskazówki:
Karty z kodami QR do udzielenia napiwków można na stałe umieścić na stolikach przypisanych do kelnerów. Można też podawać je gościom wraz z rachunkami. Warto wspomnieć gościom o możliwości jakie daje.
Jak wygląda samodzielne zamawianie?
Udostępniasz gościom kartę zbliżeniową lub kod QR: Karty takie można umieścić na stoliku lub przy wejściu do restauracji
Gość zbliża smartfona do karty lub skanuje kod QR: Gość otwiera link pod którym może przeglądać Menu, składać i modyfikować zamówienia, zapłacić, zostawić napiwek oraz opinię o lokalu.
Gość ma możliwość wybrać język Menu: System automatycznie tłumaczy Menu na jeden 30 języków - dzięki temu gość może zamówić wygodniej, co sprzyja składaniu większych zamówień.
Restaurator ma możliwość szybkich zmian w Menu: W każdej chwili Manager restauracji może dodać nowe dania, zrobić promocję lub usunąć danie, które właśnie się skończyło. Tym samym unikasz na przykład kłopotliwej sytuacji tłumaczenia gościom dlaczego nie mogą już zamówić dzisiaj jakiegoś posiłku.
Wskazówki:
Kiedy połączysz aplikację ze swoim system gastronomicznym Dotykacka zamówienia złożone przez gości będą automatycznie drukowały się na kuchni bez angażowania managera obsługującego aplikację.
kontakt (małpa) smacznenapiwki.pl
Zadzwoń: +48600433227
00433227
Website created in white label responsive website builder WebWave.